Vrijdag 31 mei 2024: DRIEMONDDAG!

Er is gelukkig altijd weer een hoop te beleven in Driemond. Na de Geinloop, Koningsdag en de open dag van de Brandweer is er op vrijdag 31 mei de allereerste Driemonddag op het Dorpsplein. Het belooft een gezellige en informatieve middag te worden voor jong en oud, met gratis hapjes en drankjes, een marktje en spelletjes en een springkussen voor de kinderen.

Deze organisaties presenteren zich op een markt, maar het is ook een uitgelezen mogelijkheid voor alle verenigingen en organisaties die Driemond rijk is om zich te laten zien. Bijzonder wordt het kraampje van de Groencommissie Driemond met (ruil-)stekjes en plantjes van bewoners. Heb je planten in je tuin of huis over, dan kun je er iemand anders blij mee maken en krijg je een ander plantje retour. Ook is de bedoeling dat het nut van vrijwilligerswerk onder de aandacht wordt gebracht.

De Driemonddag, die gehouden wordt van 13.00 tot 17.00 uur, wordt georganiseerd door woningbouwvereniging Ymere, huurdersvereniging Vechtstroom en WMM, Eigen Haard, Versa Welzijn, de Fixbrigade, De Hobbithoeve, het Vlinderbos, Gemeente Amsterdam en de Dorpsraad.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van:
DriemondDag Driemond (https://www.driemond.info/)

Zorg dat je erbij bent!