U woont in Weesp, Muiden of Muiderberg en u heeft een klacht. Hieronder leest u hoe u hiervan een melding kunt maken. Een klacht kan gaan over:

  1. Uw woning, bedrijfsruimte, parkeer- of bergruimte
  2. Uw buren
  3. De dienstverlening van Ymere.

Klacht over uw woning, bedrijfsruimte, parkeer- of bergruimte

  • Bel met ons algemene nummer (088) 000 8900. U kunt daar met al uw vragen terecht. Ook voor reparatieverzoeken.

Klacht over uw buren

  • Probeer er eerst samen met uw buren uit te komen. Uw buren weten misschien niet eens dat zij overlast veroorzaken.
  • U kunt Ymere inschakelen als u er samen niet meer uitkomt. Bel dan met ons algemene nummer (088) 000 8900. Het moet dan wel zo zijn dat de buren die de overlast veroorzaken, huurders zijn van Ymere. En het moet gaan om overlast die iedereen ernstig zou vinden.
  • In het uiterste geval kan Ymere een juridische procedure starten.

Klacht over Ymere

Bent u niet tevreden over de behandeling van uw probleem door een Ymere medewerker of de afdeling waar u uw probleem heeft gemeld? Neem dan contact op met de afdeling Klachten en Procesverbetering. Uw contactpersoon bij de afdeling Klachten is mevrouw Jannie van den Meerakker.

U kunt uw klacht op 5 manieren melden:

  1. Vul een klachtenformulier in via onze website: https://www.ymere.nl/klachten/klachten-over-ymere.html
  2. Stuur een e-mail naar klachten@ymere.nl 
  3. Bel met Jannie van den Meerakker op telefoonnummer (036) 548 84 63
  4. Maak bij de balie op ons kantoor in Weesp een afspraak voor een persoonlijk gesprek tijdens het klachtenspreekuur
  5. Vul bij de balie een klachtenformulier in. Vergeet niet uw telefoonnummer te vermelden en laat het formulier achter bij de baliemedewerker

In alle gevallen neemt Jannie van den Meerakker persoonlijk contact met u op om uw klacht mondeling te bespreken.

Content | Menu | Access panel