Receptie 15-jarig bestaan WMM

De receptie van ons 15-jarig bestaan op 2 november jl. was een geslaagd evenement. Er hadden zich maar liefst 40 personen opgegeven en zij zijn ook allen gekomen. We hebben allemaal genoten van de taart, hapjes en drankjes.

Een bijzonder welkome verrassing waren de lunchbonnen voor de Eendracht die wij van Ymere hebben gekregen als waardering voor de inzet van de bestuursleden van WMM. Zo kunnen wij op een later tijdstip op een ontspannen manier nog eens nagenieten.

Mevrouw K. Ronner (regiomanager van Ymere) vertelde onder andere in haar speech hoe belangrijk de inspraak van de huurdersvereniging is. Het is immers vrijwilligerswerk en de bestuursleden doen het met hart en ziel.

Buiten de toewijding van deze vrijwilligers is het erg belangrijk dat zij samenwerken met de verschillende overlegorganen, belangengroepen en Ymere ten aanzien van de leefbaarheid, prestatieafspraken en reguliere overleggen.